
W celu zapewnienia jak najlepszej obsługi konferencji, należy zgłosić się do niej z co najmniej 2 miesięcy wcześniej. Możesz zgłosić się o konferencje o różnych tematach. W konferencjach występujących w danym dniu można zgłosić się do 24 godziny przed rozpoczęciem konferencji. Po zgłoszeniu otrzymasz numer i konferencja odbędzie się w dniu w którym została zgłoszona. Konferencje zgłoszone w dniu rozpoczęcia konferencji rozpoczynają się o 24 godzin od zgłoszenia.
Jak zgłosić udział w konferencji przez Internet?
Proces rejestracji jest dość prosty i bezpośredni. Wystarczy wejść na stronę konferencji. Formularz rejestracyjny będzie można znaleźć na stronie głównej lub kliknąć „Zarejestruj się” na dowolnej stronie.
Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych, w tym imienia i nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu. Będziesz także musiał podać informacje dotyczące płatności za opłatę konferencyjną. Dostępnych jest kilka różnych opcji płatności, w tym karta kredytowa i PayPal.
Gdy tylko prześlesz ten formularz online, na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie e-mail ze wszystkimi szczegółami rejestracji.
Jak zgłosić uczestnictwo w konferencji drogą tradycyjną?
Rejestracji można także osobiście w centrum kongresowym. Rejestracja osobista zwykle odbywa się w miesiąc poprzedzający konferencję, więc obserwuj stronę internetową, aby się upewnić, że jej nie przegapisz! Większość konferencji ma możliwość wcześniejszej rejestracji, więc upewnij się, że zarejestrujesz się, gdy tylko zostanie ona otwarta.